ילדים, שליטה ושאר ירקות. וגם פשטידת קישואים טעימה במיוחד

מאמר נטע_opt

ניסית פעם לעשות דיאטה? מכירה את הקול הזה שאומר לך מבפנים. מי יגיד לי מה לעשות!
מי יגיד לי מה לאכול, אני רוצה לאכול מה שבא לי.

אני מכירה טוב מאד את הקול הזה, קול שליווה אותי שנים רבות, בהם אכלתי הרבה, הרבה מדי.
הקול הזה נולד אי שם במאבקי הכוחות שלי עם אימא, אבא ופשטידות קישואים.

כתבי ההיסטוריה מספרים על כך שנהגתי לריב עם הסכינים, המזלגות וכשלא הסכמתי לאכול
והשאירו אותי רעבה, התגנבתי לי למטבח התיישבתי על כיסא קטן מול התנור וחיסלתי את כל פשטידת הקישואים.

אני מקבלת שאלות רבות מהורים על ילדים שלא אוכלים, ילדים שאוכלים רק מזון מסויים
ילדים שאוכלים יותר מדי.
ובדרך כלל התשובה לשאלה, אינה נמצאת בילד אלא בנו בהורים.

ברגע שנדע מה חשוב לנו, אילו הרגלים אנחנו רוצים לייצר אצל הילדים שלנו, איזה מזון חשוב לנו שיאכלו ואיזה אנחנו ממש לא רוצים.
ברגע שחוויות עבר לא מנהלות אותנו ושאנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים, הילדים מבינים את המסר והשינוי שאתם מבקשים שיקרה יכול לקרות אפילו תוך כמה ימים ספורים.

בפוסט הבא אדבר על הרגלי האכילה שאנחנו רוצים להנחיל לילדים שלנו
ובינתיים… מתכון נהדר לפשטידת קישואים וגזר, ששינתה קצת גוונים מילדותי
והגירסה המחודשת שלה, היא ללא מוצרי חלב.

את הפשטידה הזו גם ילדים אוהבים.
היא מתאימה לארוחת ערב, ביניים או אפילו לארוחת בוקר חמימה ומזינה במיוחד.

פשטידת קישואים וגזר

מצרכים
5 קישואים קלופים
3 גזרים קלופים
בצל אחד גדול
שליש כוס שמן
4 ביצים
חצי כוס קמח מלא או חצי כוס פיצפוצי אורז
מלח ופלפל

הוראות הכנה
לגרד את הירקות או לחתוך לקוביות במנדולינה או בפומפייה.
להוסיף את השמן הביצים הקמח והתבלינים
להכניס לתנור ל- 45 דקות בחום של 180 מעלות

נטע גולן2

לאתר של נטע

כדאי לשתף:Email this to someoneShare on Google+0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0

תגובות

השארת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *